Timis, Timisoara
/
Job Non-automotive
/
Salariu Negociabil
Responsabilitati:
- Dezvoltarea, implementarea si monitorizarea sistemului de management al calitatii conform standardelor ISO si altor reglementari specifice.- Asigurarea respectarii standardelor de calitate de catre toate departamentele companiei si de catre furnizori.
- Identificarea si analiza riscurilor pentru calitatea produselor si serviciilor furnizate si elaborarea si implementarea masurilor corective si preventive necesare.
- Dezvoltarea si monitorizarea indicatorilor de performanta pentru calitate si intocmirea rapoartelor periodice.
- Realizarea de audituri interne si externe pentru a evalua conformitatea cu standardele de calitate.
- Coordonarea si monitorizarea proceselor de certificare si recertificare ISO.
- Asigurarea unei comunicari eficiente cu clientii si furnizorii in probleme legate de calitate. Nu comunica fizic cu clientii si furnizorii. De relatia cu furnizorii se ocupa departamentul de achizitii iar de relatia cu clientii, departamentul comercial.
- Dezvoltarea si implementarea programelor de formare si instruire in domeniul calitatii pentru angajati si furnizori.
- Participarea la proiecte de imbunatatire continua;
- Intocmirea si mentinerea sub control a registrelor de EMM si de neconformitate;
Cerinte:
- Studii superioare finalizate in domeniul calitatii, inginerie sau alte discipline aferente.- Cunostinte solide in ceea ce priveste standardul ISO 9001 si reglementarile aplicabile in domeniul calitatii.
- Experienta anterioara in implementarea si monitorizarea unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001 si/sau sisteme integrate de calitate-mediu-sso (ISO 9001; 14001; 45001).
- Abilitati excelente de analiza, evaluare si solutionare a problemelor.
- Abilitati de comunicare si relationare excelente.
- Capacitatea de a lucra eficient sub presiunea termenelor limita.